wtorek, 23 kwietnia 2013

bezsensowny bezsens.

życie ćpuna jest puste i nudne.
wszystko co ciekawe zwykle przeżywał po ćpaniu.
trzeźwość jest nudna więc po co być trzeźwym?
sam nie wiem i chyba boję się wiedzieć.

z każdą działką nastaje coraz gorszy czas.
ćpania potrzeba częściej i więcej,
pieniądze są rzadziej i jest ich mniej.
wtedy zaczynają się myśli "skąd zdobyć pieniądze?" .
zaczyna się od sprzedawania małych rzeczy,
później jest już coraz gorzej.
coraz mniej sensu życia.
już nie ma radości z małych rzeczy.
w pewnym momencie faza przestała mnie cieszyć.
przyjaciele zaczęli mi się dziwić czemu mnie nie cieszy to co zawsze sprawiało nam radość.
to było codziennie, to było normalne.
zaczęło mnie to dziwić.
czemu normalnością jest to co uczyniło że jestem wyjątkowy?
nuda, wszędzie nuda.
przecież mogę bez tego żyć pomyślałem jednego dnia i drugiego dnia poszedłem ćpać bo już nie wytrzymałem.
głupota rządziła moją osobą,
głupota rządzi moim życiem.
nie żyję gdyż nie chcę żyć.
nie umieram gdyż nie chcę umrzeć.
jestem cieniem samego siebie.
jestem tanią kopią osoby która czeka na przebudzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz