czwartek, 11 kwietnia 2013

każdy ma swoją historię.

to wszystko z dnia na dzień jest coraz bardziej dziwne i nie pojęte.
nie rozumiem tego wszystkiego.
niby życie jest cenne i ważne ale jednak nie dla mnie.
wszystko jest zwykłe jednak przeze mnie nie znane.
większość miejsc, ludzi, utworów i wierszy poznałem będąc na haju.
wtedy wszystko ma sens, wtedy wszystko jest piękne.
faktycznie, nie mam ochoty by wychodzić z czegokolwiek.
chcę żyć tak jak dawniej tak bardzo jak chcę ćpać.
wszędzie widzę ćpunów.
są zmarnowani, spustoszeni.
jednak i tak biorą.
a w ich gronie jestem i ja.
kolejny zwykły ćpun.
czasem zastanawiam się czy to ja jestem ćpunem czy to wszyscy w koło ćpają.
te myśli są dziwne.
dziwna a raczej przerażająca jest także śmierć w snach.
codziennie inna, straszeniejsza i bardziej fascynująca.
jest to straszene ale i piękne zarazem.
przerażające i wspaniałe.
a więc idę śnić. śnić o kolejnej wspaniałej śmierci

do następnego.
heroinebitch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz