poniedziałek, 22 kwietnia 2013

pusto w głowie, pusto w sercu.

duża pustka wypełni z czasem każdego ćpuna.
gdy to się zaczyna wtedy żaden z nich nie chce się do tego przyznać.
wtedy byłoby to równoczesne przyznanie się do błędu czego każdy chciał uniknąć.
nawet ja. i żałuję.
ta pustka zaczyna niszczyć.
pusto wszędzie.
brak uczuć, brak myśli.
kiedyś o tym marzyłem.
tak, byłem głupi. w sumie nadal jestem, jednak teraz bardziej dojrzały.
boję się tego że jestem starszy.
niby jestem starszy ale chciałbym znowu być tym głupim Kondziem, a gdy byłem głupim Kondziem wtedy chciałem być wielce dorosły.
straciłem swoje najlepsze lata.
chwilowo nie żyję, nie ma mnie wśród żywych.
przerwa w życiorysie. dość długo ona już trwa.
nie żyję, nie umarłem, więc gdzie jestem?
gdzieś napewno ale niewiadom gdzie.
dlatego często chcę umrzeć.
nie chcę już dalej błądzić po otchłani tego świata,
nie chcę być nadal cieniem pomiędzy życiem a śmiercią.

1 komentarz:

  1. jesteś między, pomiędzy, gdzieś... ale przyjdzie czas, że wyjdziesz z cienia.

    OdpowiedzUsuń