niedziela, 7 kwietnia 2013

witam.

witam.

nazywam się Konrad jednak mówią mi Kondziu lub Chemik.
mam 16 lat. wstyd się przyznać jednak nadal jestem w 1szej klasie gimnazujm.
jednak za głupotę się płaci, prawda?
postaram się przedstawić moją historię najdokładniej jak potrafię jednak może być to dość chaotyczne.
pod wpisami będę się podpisywał "heroinebitch" , takie już moje przyzwyczajenie z photoblog'a.
no cóż nie ważne.

jestem narkomanem i czuję się skreślony przez społeczeństwo.
czuję się chory psychicznie.
czuję tak ze względu na objawy podobne do schizofrenii paranoidalnej.
nie jestem taki jak reszta społeczeństwa i nigdy nie chciałem być jak inni.
nie jest to tylko kwestia wyglądu.
wyróżniam się stylem bycia, poglądami, zachowaniem.
po prostu wszystkim.

dobrze, więcej dowiecie się w następnych notach.
mam nadzieję że spodoba się wam mój blog.

do następnego.
heroinebitch.

1 komentarz:

  1. za głupotę się płaci, ale człowiek uczy się na błędach. kiedyś będziesz sobie za to wdzięczny, bo pewnie wiele się nauczysz.

    OdpowiedzUsuń